עירית הרצליה - טופס בקשת מלגה

תשפ"א


סטודנט/ית יקר/ה,

אנו שמחים ומברכים על החלטתך להגיש בקשה למלגת הלימודים העירונית המיועדת לתושבות ותושבי העיר.

לנוחותך, הגשת הבקשה למלגה מתבצעת במערכת מקוונת, המאפשרת מעקב אחר האישורים שהוגשו וקבלת עדכונים על סטטוס הבקשה.

זכאות למלגה העירונית מחייבת עמידה בקריטריונים אשר נקבעו על ידי ועדת המלגות העירונית, הצגת אישורים רשמיים והתחייבות להשתתף בפעילות לטובת הקהילה בהרצליה בהיקף של עד 50 שעות.

לאחר סגירת קול קורא להגשת מועמדות למלגה, יבוצע הליך מיון הבקשות שהוגשו. הליך זה נמשך כחודש וחצי ובמהלכו נציג/ת העירייה י/תיצור עמכם/ן קשר אם יהיה צורך בהשלמת המסמכים או לבירורים נוספים.

עם סיום הליך מיון הבקשות תכונס ועדת המלגות העירונית, אשר תקבע סופית את מתן הזכאות וגובה המלגה לכל מועמד/ת.

אנו משקיעים מאמצים על מנת לסייע בתהליך הגשת המועמדות לכל המעוניין/ת במלגת הלימודים ומעניקים ליווי מקצועי עד לקביעת הזכאות.

א. זכאים להגיש בקשה
  1. תושב/ת העיר הרצליה במשך 5 שנים רצופות לפחות טרם תחילת הלימודים האקדמיים.
  2. סטודנט/ית לתואר ראשון (בוגר) או במסלול הנדסאי/ טכנאי מוסמך.
  3. בוגר/ת שירות צבאי מלא/ שירות לאומי/ בעל/ת פטור משירות ביטחון.
  4. בעל/ת הכנסה לנפש שלא תעלה על סך של 5000 ₪.
  5. אינו/אינה מקבל/ת תמיכה ו/או מלגה מגוף עירוני אחר.
לתשומת לבך טרם הגשת המועמדות יש להיכנס למסמך הקריטריונים והמסמכים הנדרשים ולעבור על מלוא הקריטריונים ורשימת המסמכים הנדרשים.

ב. תהליך קביעת הזכאות
  1. הגשת בקשה וצירוף אישורים
  2. מיון בקשות ובדיקת מסמכים (עד חודש וחצי ממועד סגירת קול קורא)
  3. כינוס ועדת המלגות וקביעת זכאויות
  4. העברת כספי המלגות
  5. ביצוע 50 שעות תרומה לקהילה (סטודנטים/ות משובצים/ות על ידי המחלקה העירונית להתנדבות בהתאם לצרכים העירוניים ובתיאום איתכם/ן
ג. התחייבות
השתתפות בפעילות לטובת הקהילה בהרצליה בהיקף של עד 50 שעות לקהילה (סטודנטים/ות משובצים/ות על ידי המחלקה העירונית להתנדבות בהתאם לצרכים העירוניים ובתיאום עם סטודנטים/ות)

ד. הכנת המסמכים

  1. לפני הגשת הבקשה עליך לקרוא את מסמך הקריטריונים המלא ולהכין את כל המסמכים הנדרשים כמפורט להלן:
  2. הנחיות להכנת המסמכים:
    • שימו לב: יש לצרף מסמכים בפורמט: pdf, jpg , jpeg , png בלבד
    • עדיף להשתמש באפליקציה מסוג CamScanner לצילום מסמכים ולא במצלמת הסמארטפון הרגילה
    • נפח מסמך בודד לא יעלה על 1 מ"ב (1,000KB)
    • נפח כלל המסמכים המצורפים לא יעלה על 5MB (חמישה מגה בייט / 5000 קילו בייט)
  3. אין להתחיל במילוי טופס הבקשה לפני שהכנת את כל המסמכים הנדרשים
ה. הגשת הבקשה
  1. יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בטופס הבקשה. אם פרטים חסרים הבקשה לא תוגש.
  2. עם סיום מילוי הפרטים בטופס הבקשה יש לאשר את "הצהרת הסטודנט/ית".
  3. יש ללחוץ על כפתור "שלח/י בקשה" ולהמתין לקבלת ההודעה: "שלב 1 הסתיים טופס בקשה נשלח!".
  4. אם לא קיבלת הודעה זו יש לוודא שכל הפרטים הנדרשים מולאו כהלכה ולבצע שוב "שלח/י בקשה"
  5. לאחר קבלת הודעה זו תועברו לאזור אישי בו תדרשו לצרף מסמכים
שימו לב:
במקביל לשליחת טופס הבקשה, נשלח אליך מייל אישור על הגשת הבקשה.
מייל האישור כולל קישור לאיזור האישי שלך, דרכו תוכל/י להשלים העלאת מסמכים ולא מאוחר מתאריך מועד אחרון להגשת הבקשה.
הודעת האישור תישלח לכתובת הדוא"ל שהזנת בטופס הבקשה.

להגשת הבקשה לחצו כאן

פרטים נוספים והסברים על מלגת הלימודים העירונית באתר העיריה: https://www.herzliya.muni.il/scholarship
לשאלות ניתן לפנות לכתובת: students@herzliya.muni.il

מערכת "מלגה" © נתן מערכות בע"מ

הצהרת נגישות